سفرهای من

بوم گردی و سفر و گردشگری

سفرهای من

بوم گردی و سفر و گردشگری

همه چیز از تجربه های سفر

۱۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش آماده سازی خانه های محلی برای اجاره به مسافران

 

 

 

 

زمانی که در یک روستا یا بخش کوچک، آماده سازی خانه های محلی برای اجاره به مسافران مد نظر قرار می گیرد، به ایجاد رونق اقتصادی در آن روستا کمک خواهد شد. از این نظر که علاوه بر درآمد مستقیم اجاره، سایر نیازهای مسافران از لحاظ خوراک، صنایع دستی، سوغات و... نیز از فروشنده های محلی تامین میشود.

شش ماهه اول سال به خصوص تعطیلات فروردین و تابستان بیشترین زمان مسافرت ما ایرانیان است. از مهم ترین مقاصد سفر در ایران میتواند به نوار شمالی، نوار جنوبی، مناطق سرسبز غرب، و همچنین شهرهای توریستی و زیارتی مثل اصفهان، شیراز، یزد، و مشهد اشاره کرد. بیشتر مسافرانی که به شهرهای دیگر سفر می کنند، چندین روز را در آنجا می مانند. برای اقامت می توان از هتل، ویلا، هتل آپارتمان، سوئیت و... استفاده کرد. اما به دلیل تقاضای بسیار زیاد، معمولا ویلاها با قیمت بالایی اجاره داده می شوند، از این رو بسیاری از افراد محلی، خانه های سنتی خود را برای اجاره به مسافران آماده می کنند، در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

قبل از شروع:
اگر میخواهید با خیال آسوده اقدام به جذب مسافر برای خانه خود کنید، بهتر است ابتدا به سازمان گردشگری منطقه خود مراجعه کرده و شرایط تبدیل یک خانه محلی به عنوان اقامتگاه مسافرتی را سوال کنید. معمولا شرایط سختی برای این کار وجود ندارد و با ارائه مدارک شخصی، یک آموزش کوتاه، و تغییراتی مختصر در ملک، میتوان مجوز اقامتگاه را برای آن گرفت.
نکته: معمولا سخت گیری زیادی در روستاها و شهرهای کوچک در این مورد وجود ندارد و بسیاری از افراد محلی بدون دریافت مجوز، اقدام به جذب گردشگر میکنند.
 
آماده سازی اقامتگاه:
خودتان را به جای مسافرانی قرار بدهید که خسته از رانندگی و مسیر، به اقامتگاه شما رسیده اند. توقع چه خدماتی دارید؟ همان ها را برای مسافران آماده کنید! اتاق تمیز و خصوصی، رختخواب با ملافه های شسته شده، امکانات گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام تمیز، و امکان پذیرایی با چای و صبحانه، جزو مهم ترین موارد هستند. مسافرانی که به خانه های محلی میروند توقع خدمات لوکس و هتلی را ندارند، ولی پاکیزگی و مرتب بودن و برخورد میزبان، اهمیت زیادی دارد. اگر بتوانید آشپرخانه ای کوچک با وسایل اولیه آشپزی و غذاخوری نیز در اختیار مسافر قرار بدهید، دیگر همه چیز تکمیل است!
 
تبلیغات و جذب مسافر
حالا که اقامتگاه کوچک شما آماده شده، باید آن را معرفی کنید تا مسافران از خدمات اقامتگاه شما باخبر شوند. هرچقدر هم که اقامتگاه شما زیبا و با خدمات کامل باشد، تا وقتی که معرفی نشده باشد سوت و کور خواهد بود!


بهترین روش معرفی و تبلیغ خانه های محلی برای اجاره به مسافران چیست؟
چند روش مختلف برای معرفی خانه های محلی برای اجاره به مسافران وجود دارد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند:

از طریق وب سایت های گردشگری
یکی از راه هایی که می توان با استفاده از آن هر نوع مکان اقامتی از جمله خانه های محلی را معرفی کرده و مسافر جذب کرد، سایت های گردشگری و اجاره اقامتگاه هستند. روش کار به این صورت است که ابتدا شما اقامتگاه خود را سایت ثبت میکنید. سپس اقامتگاه شما از طرف سایت بررسی میشود و اگر شرایط لازم را داشته باشد، تایید شده و برای جذب مسافر در سایت نمایش داده میشود. جالب است بدانید که برای این کار تا زمانی که اقامتگاه خود را اجاره ندهید هیچ هزینه ای دریافت نمیشود. ضمنا نیازی نیست شما هیچ کار دیگری انجام دهید و همه کارهای تبلیغات و بازاریابی توسط سایت انجام میشود.

از طریق واسطه ها
منظور از واسطه ها، کسانی هستند که با در دست گرفتن یک تابلو با مشخصات مکان اجاره ای شما، کنار جاده ها و مکان های پرتردد می ایستند تا توجه مسافران را به خود جلب کنند. از این رو توجه مسافران به آن ها جلب شده و برای اجاره اقامتگاه اقدام می کنند. برخی از میزبان ها خودشان و یا فرزرندانشان این کار را در ایام شلوغ سال انجام میدهند.

از طریق آژانس های املاک
روش دیگری برای معرفی خانه های محلی برای اجاره به مسافران، این است که آن را به آژانس های املاک بسپارید. اگر مسافری برای اجاره یک اقامتگاه به آژانس مورد نظر مراجعه کند، امکان دارد اقامتگاه شما اجاره داده شود.


آماده سازی خانه های محلی برای اجاره به مسافران چه مزیت هایی به همراه دارد؟
ممکن است بسیاری از کاربران با دیدن این تیتر با خود بگویند که هتل ها یا مکان های لوکس امکانات رفاهی بیشتری به همراه دارند، که البته این موضوع از هیچ کس پوشیده نیست. اما ممکن است پس از آگاهی از مزایای این مکان های اجاره ای، بسیاری از نظرات تغییر کند. از جمله مزایایی که می توان برای آن ذکر کرد به شرح زیر است:

هزینه کمتر برای مسافر
هزینه اقامت در خانه های محلی بسیار کمتر از ویلا و هتل است. در اکثر نقاط ایران میتواند خانه هایی با هزینه 50 الی 100 هزار تومان برای هر شب پیدا کرد.
 
ایجاد رونق اقتصادی
زمانی که در یک روستا یا بخش کوچک، آماده سازی خانه های محلی برای اجاره به مسافران مد نظر قرار می گیرد، به ایجاد رونق اقتصادی در آن روستا کمک خواهد شد. از این نظر که علاوه بر درآمد مستقیم اجاره، سایر نیازهای مسافران از لحاظ خوراک، صنایع دستی، سوغات و... نیز از فروشنده های محلی تامین میشود.

ایجاد شغل برای اهالی منطقه
هر مسافر به صورت غیرمستقیم باعث ایجاد اشتغال محلی میشود، زیرا افراد محلی میتوانند محصولات خود را بدون واسطه ارائه کنند. صنایع دستی، لبنیات محلی، میوه و سبزیجات تازه محلی، لباس های سنتی، خدماتی مثل معرفی جاذبه ها در قالب لیدر محلی، و... از جمله این موارد هستند.

برجسته سازی امکانات منطقه
با ورود مسافران به یک روستا، ناخودآگاه آن منطقه بر سر زبان ها افتاده و مشهور خواهد شد، حتی اگر تا پیش از این خیلی شناخته شده نبود. مزیتی که برجسته سازی منطقه به همراه دارد این است که روز به روز تعداد مسافرانی که به آنجا می آیند بیشتر می شود که نتیجه ی آن افزایش رونق اقتصادی و حتی ایجاد شغل برای اهالی روستاست.

یک مثال میخواهید؟ روستاهای مناطق غربی کشور! اکثر روستاها در استان هایی مثل چهارمحال بختیاری از نظر طبیعت و جاذبه های دیدنی و رودخانه ها و چشمه ها، بسیار زیباتر از شهرهای شمالی هستند. مناظر طبیعی در این روستاها وجود دارد که نمونه آن در هیچ کجای ایران نیست. ولی چرا شما آنها را نمیشناسید؟ چون به درستی معرفی نشده اند! اگر مسافران بدانند که در برخی از مناطق و روستاهای ناشناخته چه مناظری در انتظارشان است، حتما سالی چند بار به آنجا سفر میکنند. آماده سازی اقامتگاه های محلی به همراه معرفی به مسافران، در کنار هم میتوانند باعث توسعه گردشگری در این مناطق شوند.

معرفی مناطق گردشگری استان چهارمحال بختیاری


سفر اقتصادی
تا به این قسمت بیشتر مزیت هایی که گفته شد به نفع اهالی آن منطقه بود. در حالی که یک مزیت دیگر نیز وجود دارد که شامل حال مسافران می شود، آن هم این است که هزینه ی سفر آن ها به نسبت سایر مکان هایی که برای اجاره وجود دارند کمتر خواهد شد. درست است که خانه های روستایی به اندازه یک هتل از امکانات برخوردار نیستند، اما صفایی که در این خانه ها پیدا می شود در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

توصیه می کنیم حتما به روستاهایی که در جای جای ایران وجود دارند و خانه های محلی که برای اجاره به مسافران آماده کرده اند سر بزنید و برای چند شب هم که شده از زندگی شهر نشینی خود را دور کنید، خواهید دید که روحیه شما در این مکان ها تا چه میزان تغییر خواهد کرد.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

قیمت ویلاهای اجاره ای چگونه تعیین می شود؟

 

 

 

 

به جز امکانات و وضعیت ظاهری، مکانی که ویلا در آن قرار دارد نیز در قیمت اجاره آن بسیار تاثیر می گذارد. به عنوان مثال قیمت اجاره دو ویلا که سبک معماری مشابه، امکانات مشابه، و متراژ یکسان داشته، و یکی در خط ساحلی رامسر و دیگری در یک منطقه شهری قرار دارند، بسیار متفاوت است.
در تعیین قیمت ویلاهای اجاره ای چندین عامل تاثیر گذار هستند که در این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. در چند سال اخیر اجاره ویلاهای شخصی با استقبال خوبی از سوی گردشگران و مسافران رو به رو شده است و بسیاری از خانواده ها در سفرهای تفریحی ترجیح می دهند که به جای اقامت در هتل، از ویلاهای شخصی برای اقامت موقت استفاده کنند. اقامت در ویلاها می تواند تجربه سفرهای تفریحی را دوچندان کرده و آن ها را به سفری به یادماندنی و خاطره انگیز تبدیل کند. از سوی دیگر اجاره ویلا، مزیت یک اقامتگاه را به صورت خصوصی در اختیار مسافران قرار می دهد که این ویژگی یکی از مهمترین دلایل تمایل مسافران و گردشگران به اجاره ویلاها به شمار می آید.

هر چند قیمت ویلاهای اجاره ای ممکن است بیشتر از هتل ها باشند، اما به دلیل این که گردشگران و مسافران خود نسبت به تهیه غذا و دیگر مایحتاج های سفر اقدام می کنند، هزینه خرید غذا و پرداخت هزینه برای ارائه خدمات از سوی کارکنان هتل و سایر هزینه های جانبی حذف می شوند. این امر باعث می شود میزان هزینه های سفر کاهش پیدا کرده و همچنین کیفیت سفرها متفاوت و بهتر شود.


عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت اجاره ویلا
اگرچه هزینه اجاره ویلاها بیشتر از اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها، مسافرخانه و سوییت ها است، ولی با این حال به دلیل بالا بردن سطح کیفی سفر، بسیاری از گردشگران و مسافران به اجاره ویلا تمایل دارند. خوشبختانه قیمت ویلاهای اجاره ای در رنج های مختلفی تعیین می شوند تا تعداد بیشتری از مسافران با توانایی مالی متفاوت بتوانند ویلاها را اجاره کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.
عوامل متعددی وجود دارند که در تعیین قیمت اجاره ویلا اثر می گذارند:


موقعیت جغرافیایی ویلا
یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت اجاره، موقعیت جغرافیایی ویلا و مکانی است که در آن قرار دارد. شرایط آب و هوایی، شرایط اقلیمی، امکانات رفاهی و میزان دسترسی ملک به این امکانات از جمله فاکتورهایی هستند که برای تعیین میزان نرخ اجاره بهای ویلاها، با توجه به مکان قرار گیری آن ها تاثیر زیادی دارند. معمولا قیمت ویلاهای اجاره ای در مناطق خوش آب و هوا بیشتر از اجاره سایر ویلاهایی است که در مناطق با شرایط اقلیمی متوسط قرار دارند. البته به جز امکانات و وضعیت ظاهری، مکانی که ویلا در آن قرار دارد نیز در قیمت اجاره آن بسیار تاثیر می گذارد. به عنوان مثال قیمت اجاره دو ویلا که سبک معماری مشابه، امکانات مشابه، و متراژ یکسان داشته، و یکی در خط ساحلی رامسر و دیگری در یک منطقه شهری قرار دارند، بسیار متفاوت است. زیرا محیط، ویو، و نزدیکی به خط ساحلی نیز بر روی قیمت اجاره تاثیر گذار هستند.

متراژ ویلا
امروزه ویلاها در متراژهای گوناگون ساخته می شوند که بر تعیین قیمت ویلاهای اجاره ای بسیار اثر می گذارد. بدیهی است که قیمت اجاره ویلاهای بزرگ و لوکس به مراتب بیشتر از ویلاهای کوچک و نقلی است و این ویلاها دارای مشتریان محدودی هستند. متراژ کلی ویلاها شامل زیر بنای ساختمان اصلی ویلا، و محوطه بیرونی آن می شود، و میزان نرخ اجاره بهای ویلاها به هر دوی این متراژ بستگی دارد. تصور کنید یک ویلا دارای محوطه بیرونی بسیار وسیع بوده اما ساختمان اصلی آن بسیار کوچک است و فقط برای 2 نفر جا دارد، آیا شما به عنوان یک خانواده 4 نفره حاضر هستید قیمت بالایی را برای اجاره آن بپردازید؟ در نهایت ویلاهایی که دارای تعادل بیشتری در متراژ ساختمان ویلا و متراژ محوطه بیرونی هستند، قیمت اجاره آن ها بیشتر خواهد بود.

سبک معماری و طراحی داخلی ویلا
معیارهای زیادی در سبک معماری و طراحی داخلی وجود دارند که در تعیین قیمت ویلاهای اجاره ای تاثیر گذار هستند. متراژ سالن اصلی و نشیمن، تعداد و متراژ اتاق ها، سرویس های بهداشتی، تزیینات داخلی ساختمان، مبلمان و لوازم موجود در ویلا، متراژ آشپزخانه و وضعیت امکانات رفاهی در هر کدام از بخش های ویلا، و تعداد طبقات، از جمله فاکتورهای تاثیر گذار در میزان اجاره بهای ویلا هستند. همچنین در طراحی داخلی ویلا فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که در کاهش یا بالا رفتن نرخ اجاره آن ها تاثیر زیادی دارند. استفاده از تزیینات لوکس در سبک های کلاسیک که شامل تعداد زیادی از مجسمه ها، تابلوها و دیگر لوازم تزییناتی گران قیمت می شوند، در افزایش قیمت ویلاهای اجاره ای اثر زیادی می گذارند. از طرفی دیگر در سبک های معماری مدرن، امکاناتی مانند کف پوش های مختلف، سقف های کاذب، دیوارپوش های زیبا و جذاب، قفسه های شیک، محوطه سازی، روف گاردن، و... می توانند با ایجاد فضایی بسیار شیک، مدرن و فوق العاده زیبا، در بالا بردن میزان اجاره ویلاها نقش مهمی داشته باشند.

امنیت و تجهیزات ایمنی ویلا
یکی از مهمترین عواملی که مسافران و گردشگران در اجاره ویلاها به آن توجه می کنند، امنیت و تجهیزات ایمنی ویلا است. مجهز بودن ویلا به ابزارهای ارتباطی جدید و سیستم های امنیتی در تعیین میزان قیمت ویلاهای اجاره ای بسیار تاثیر دارد. برخورداری ویلاها از امنیت کامل نیز جزو عواملی است که می تواند مسافران و گردشگران را به پرداخت هزینه های بالا در اجاره ویلا ترغیب کند. اقامتی که همراه با اطمینان بیشتری باشد آرامش و تجربه ای لذت بخش از اقامت در ویلاها را برای گردشگران به همراه خواهد داشت و تمایل آن ها را برای پرداخت هزینه های بالاتر برای اجاره ویلاها بیشتر می کند.

امکانات رفاهی ویلا
امکانات رفاهی در ویلاها شامل سیستم های گرمایشی و سرمایشی جدید، سیستم تهویه مناسب برای کل فضای داخلی ساختمان به ویژه سرویس های بهداشتی، وجود استخر، سونا، جکوزی و یا سالن های بازی و ورزشی خصوصی می شوند. هر ویلایی که دارای امکانات رفاهی بیشتری باشد، میزان اجاره آن نیز بیشتر می شود. پس امکانات رفاهی یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت ویلاهای اجاره ای است و گردشگران برای تجربه اقامتی با کیفیت بهتر و خاطره انگیز به این نکته توجه ویژه ای دارند. هر چند عوامل دیگری نیز مانند فصل مسافرت، تعداد افراد و مدت زمان اقامت، در تعیین میزان اجاره ویلاها می توانند تاثیر بگذارند، اما مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، اصلی ترین و مهمترین عواملی هستند که در تعیین نهایی قیمت اجاره ویلاهای شخصی نقش اساسی دارند.


نطارت بر قیمت گذاری توسط سایت های اجاره ویلا
یکی از وظایف سایت های اجاره آنلاین ویلا و اقامتگاه، این است که بر روی شیوه قیمت گذاری ویلاها نظارت داشته باشند. هرچند میزبان میتواند هر قیمت دلخواهی برای اجاره ویلای خودش تعیین کند، ولی کارشناسان سایت تلاش میکنند تا قیمت گذاری به نحوی باشد که حقوق میزبان و مسافر همزمان حفظ شود.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

آیا ویلاهای اجاره ای امنیت دارند؟

 

 

برای مطمئن شدن از امنیت ویلاهای اجاره ای باید به مشاوران املاک معتبر و یا سایت های معتبر اجاره ویلا مراجعه کنید. در مرحله بعدی زمانی که برای اجاره ویلا از آن بازدید می کنید، حتما ایمنی درب ها، ارتفاع دیوارها، وضعیت همسایه های محلی، و تجهیزات مرتبط با امنیت ویلا را بررسی کنید و در صورت عدم اطمینان، از اجاره کردن آن اجتناب کنید.

امنیت ویلاهای اجاره ای از اصلی ترین دغدغه های گردشگران و مسافران است، زیرا با اجاره ویلاهای شخصی وارد یک فضای خصوصی می شوند که توجه به امنیت آن را بیشتر می کند. اگر ویلاها از امنیت کافی برخوردار نباشند، اقامت در آن ها عملا غیر ممکن خواهد شد. اگرچه امنیت ویلاهای اجاره ای بیشتر به تجهیزات و سیستم های امنیتی محوطه بیرونی آن ها مرتبط است، ولی امنیت بنای اصلی ویلا نیز اهمیت زیادی دارد. مسله امنیت ویلاها به ویژه برای ویلاهایی که در مناطق بکر و مکان های خارج از شهر قرار دارند، نکته ای بسیار مهمی است که قبل از اجاره این دسته از ویلاها باید به آن توجه کرد. برای این که از راهکارهای تامین امنیت ویلاهای اجاره ای اطلاعات بیشتری را بدست آورید به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.
 
تجهیزات ایمنی مانند درب ها و قفل های ضد سرقت، از عوامل بازدارنده بسیار مفید در جلوگیری از ورود سارقین هستند. اگر یک غریبه بتواند از روی دیوار وارد حیاط ویلا شود، یا سرایدار و نگهبان در ویلا حضور نداشته باشد، درب ها و قفل های ضد سرقت می توانند مانع بسیار خوبی در برابر خطرات احتمالی باشند. مواردی مثل شهرکی بودن، مجتمع بودن، و یا حضور همسایه های محلی مطمئن در اطراف ویلا نیز میتواند امنیت آن را بهتر کند. به طور کلی مجموعه ای از این موارد می توانند امنیت ویلاهای اجاره ای را تا حد زیادی بالا ببرند و اقامتی مطمئن را برای گردشگران و مسافران فراهم کنند. اگر می خواهید با آسودگی خاطر از اقامت در ویلاهای اجاره ای، تجربه ای لذت بخش از سفر را به خاطر بسپارید، در وهله اول از مشاوران املاک یا سایت های معتبر اجاره ویلا نسبت به اجاره ویلا اقدام کنید. تا علاوه بر مواجه نشدن با افراد شیاد و کلاهبردار، از امنیت ویلای مورد نظر مطمئن شوید. سپس در بازدید از ویلا، حتما موارد ایمنی آن را به طور کامل بررسی کنید.


سایت بوم گردی جزو معدود سایت های اجاره ویلا میباشد که برای هر اقامتگاهی، وضعیت امنیت آن را نیز مشخص میکند. در این تصویر، اطلاعات امنیت یکی از ویلاها مشخص است:

 

همانطور که مشاهده میکنید، موارد امنیتی این ویلا شامل نگهبانی، همسایه محلی، و دوربین مداربسته است.

 


پیش از اجاره ویلا، برای مطمئن شدن از امنیت آن ها چه باید کرد؟

این که در چه فصلی از سال می خواهید به مسافرت بروید یا برای چه مدت می خواهید در یک ویلا اقامت کنید، اهمیت چندانی ندارد. زیرا در هر شرایطی امنیت شما در ویلا باید تامین شود تا بتوانید با اطمینان کامل نسبت به اجاره ویلاها و اقامت در آن ها اقدام کنید. بهترین راه برای اجاره ویلاهایی که امنیت کافی برای اقامت مسافران و گردشگران دارند، مراجعه به وب سایت های معتبر گردشگری، سایت های معتبر اجاره ویلا، و مشاوران املاک معتبر است. زیرا ویلاهایی که در این سایت ها و یا در نزد مشاوران املاک برای اجاره در دسترس قرار دارند، دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستند.

یکی از اصلی ترین و مهمترین نکات برای دریافت مجوز یک اقامتگاه، امنیت آن است که توسط کارشناسان سازمان گردشگری به دقت بررسی می شود. از سوی دیگر با داشتن مجوز گردشگری برای ویلاها، صاحبان ملک از نظر قانونی مکلف به تامین امنیت کامل مسافران و گردشگران هنگام اقامت آن ها در مدت زمان اجاره هستند.
 
پس در وهله اول برای مطمئن شدن از امنیت ویلاهای اجاره ای باید به مشاوران املاک معتبر و یا سایت های معتبر اجاره ویلا مراجعه کنید. در مرحله بعدی زمانی که برای اجاره ویلا از آن بازدید می کنید حتما حفاظ های ایمنی و سیستم های امنیتی و تجهیزات مرتبط با امنیت ویلا را بررسی کنید و در صورت عدم اطمینان کامل، از اجاره کردن آن اجتناب کنید.

 
راهکارهای افزایش امنیت ویلاهای شخصی

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، ابزارها و سیستم های امنیتی فوق العاده با کارایی بسیار عالی برای تامین امنیت ویلاها و سایر اقامتگاه های اجاره ای برای گردشگران ساخته شده اند که با استفاده از آن ها می توان امنیت ویلاهای اجاره ای را به خوبی تامین کرد. همچنین یکی از راهکارهای قدیمی اما بسیار مفید و کاربردی، حضور سرایدار یا نگهبان برای محافظت و نگهداری از ویلاهای اجاره ای یا ویلاهای شخصی است. در حال حاضر این روش توسط بسیاری از صاحبان ویلاها به خصوص در ویلاهای خارج از شهر یا مجتمع های ویلایی برای تامین امنیت استفاده می شود. لازم است یادآوری کنیم که استفاده از سرایدار و نگهبان علاوه بر افزایش امنیت ویلا، در نگهداری و زیباسازی آن نیز تاثیر زیادی دارد. زیرا سرایدار میتواند به صورت منظم به ویلا رسیدگی کند.

راهکار بعدی برای افزایش امنیت ویلاهای اجاره ای، استفاده از تجهیزات ایمنی و سیستم های هوشمند و پیشرفته امنیتی است که با نصب آن ها می توان امنیت خوبی را برای ویلاهای اجاره ای تامین کرد. تجهیزات ایمنی شامل درب ها و قفل های ضد سرقت، دوربین های مدار بسته، و سیستم های امنیتی هوشمند می شوند که امنیت ویلاها را بسیار بالا می برند. معمولا برای افزایش امنیت ویلاها از چند مورد از این تجهیزات استفاده می کنند تا احتمال دسترسی سارقین را به حداقل برسانند. به طور قطع نمی توان گفت که کدامیک از این تجهیزات در بالا بردن میزان امنیت ویلاها کارایی بیشتری دارند، اما سیستم های هوشمند علاوه بر افزایش قابل توجه امنیت کلی ویلاها، در بهبود کارایی سایر تجهیزات ایمنی نیز تاثیر خوبی دارند.

ویژگی منحصر به فرد سیستم های هوشمند، امکان کنترل کردن آن ها از راه دور است، بدون این که نیازی به حضور مداوم در محل باشد. هر چقدر از سیستم های هوشمند پیشرفته تر استفاده کنید، می توانید از راه دور کنترل بیشتری بر امنیت ویلاهای اجاره ای داشته باشید. دریافت هشدارها، فعال کردن سیستم، کنترل ورود و خروج افراد، کنترل آب و گاز و برق از راه دور، از جمله مزایای استفاده از سیستم های هوشمند است. البته دوربین های مدار بسته نیز از راه دور می توانند در حفظ امنیت ویلاها موثر باشند، اما دوربین ها تنها می توانند به شما در کنترل ورود و خروج افراد کمک کنند و برای کارایی بیشتر آن ها باید از سرایدار یا نگهبان نیز استفاده کرد.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

چگونه یک اقامتگاه بوم گردی تاسیس کنیم؟

 

 

 

 

شما به عنوان مدیر در اقامتگاه بوم گردی باید تلاش نمائید که امکانات اولیه مورد نیاز برای گردشگران به شیوه ای مناسب مهیا شود. در چنین حالتی مسافران و توریست ها رضایت کافی از خدمات ارائه شده خواهند داشت.

اقامتگاه بوم گردی از آن واژه های جذاب و جدیدی است، که هر گردشگر و مسافر خوش ذوقی را به یاد طبیعت های بکر و جاذبه های زندگی سنتی می اندازد. در صورتی که شما نیز از علاقمندان به تاسیس یک اقامتگاه بوم گردی هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برخی از گردشگران و مسافران، زمانی که وارد شهر جدیدی می شوند دنبال هتل های لوکس، ویلاهای اجاره ای مرکز شهر، و... نیستند، بلکه کنجکاو هستند تا مناطق بکر و طبیعت های ناب و دست نخورده را برای اقامت پیدا کنند. مکان هایی که شاید شما به عنوان غیربومی آن منطقه از وجود آنها بی اطلاع باشید. امروزه از این محله ها و کلبه ها و خانه های موجود در این مناطق به بوم گردی نام می برند، که سبب جذب بیشتر توریست ها و مخصوصا گردشگران خارجی به ایران شده است. اگر شما نیز ظرفیت های لازم برای راه اندازی یک اقامتگاه بوم گردی یا خانه سنتی را دارید اما از شرایط آن اطلاع دقیق و کاملی ندارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.


گام اول: مکان یابی

قصد دارید مهمانسرای سنتی خود را در کجا راه اندازی کنید؟ تهران، قم، کرمانشاه، اصفهان یا....! این ها اصلا مهم نیست، شما باید این نکته را مورد بررسی قرار دهید که کدام مکان موقعیت بهتری برای شما ایجاد خواهد کرد. در حقیقت برای راه اندازی اقامتگاه های سنتی و بوم گردی مهمترین مسئله در موفقیت شما، مکان یابی درست و اصولی می باشد. برای مکان یابی درست باید پارامترهای زیادی را مورد توجه و ارزیابی قرار دهید. از جمله موقعیت جغرافیایی، وضعیت گردشگری، بررسی وضعیت زمین از لحاظ حریم رودخانه و جنگل، مجوزهای لازم از مراجع قانونی، دریافت مجوز، و...

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار داد، دور بودن اقامتگاه بوم گردی از محیط های شهری، بیمارستانها، مراکز دولتی، مراکز اداری و تجاری و... می باشد.

 
گام دوم: مراجعه به اداره گردشگری شهرستان

سازمان گردشگری دارای اداراتی در همه استان ها و شهرستان ها میباشد. با مراجعه به اداره گردشگری و صنایع دستی شهرستان خود، میتوانید از مدارک لازم برای تاسیس اقامتگاه و همینطور تسهیلات آن مطلع شوید. در بیشتر مراکز، وام هایی با سود پایین برای تاسیس اقامتگاه بوم گردی داده میشود.


تضمین موفقیت با بازاریابی و فروش

مطلب مهم دیگری که باید در زمینه احداث اقامتگاه بوم گردی به آن توجه نمائید، تصمیم گیری در این مورد است که قصد دارید چگونه فعالیت های بازاریابی خود را برای توریست ها و مسافران داخلی و خارجی انجام دهید؟

در واقع چگونگی انجام بازاریابی و جذب توریست ها مهمترین اقدامی است که می توانید برای برگشت سرمایه خود انجام دهید. شما برای اینکه بتوانید توریست ها و مسافران داخلی و خارجی را به اقامتگاه بوم گردی خود جذب نمائید باید به اصول بازاریابی سنتی و آنلاین کاملا تسلط داشته باشید.

بگذارید بی پرده به شما بگوییم، سود اصلی راه اندازی اقامتگاه های سنتی و بوم گردی، جذب توریست های خارجی می باشد. در واقع جذب گردشگران و مسافران خارجی یعنی نوعی درآمد زایی ارزی، که این نوع درآمد راهکاری کمک کننده به اقتصاد کشور، صنعت گردشگری، معضل بیکاری جوانان و... می باشد.

حال که مهمانسرای سنتی خود را راه اندازی نموده اید می توانید از سایت های رزرواسیون و اجاره اقامتگاه نیز برای معرفی اقامتگاه سنتی خود کمک بگیرید تا بیشتر در عرصه مورد نظر به گردشگران و توریست ها معرفی شوید.

سایت های اجاره اقامتگاه معمولا یک بخش جداگانه برای اقامتگاه های بوم گردی دارند. به عنوان مثال، میتوان به بخش اقامتگاه های بوم گردی در سایت بوم گردی اشاره کرد.


اقدامات لازم برای راه اندازی اقامتگاه بوم گردی، یک اقامتگاه بوم گردی باید به چه امکانات رفاهی مجهز باشد؟
 
بر اساس بررسی های انجام شده در رابطه با علت محبوبیت خانه های سنتی، یکی از دلایل پرطرفدار بودن این نوع اقامتگاه ها، قرارگیری در دل طبیعت و همگام بودن با آن است. در حقیقت این مکان ها با توجه به نوع آب و هوایی که در آن قرار دارند طراحی و راه اندازی می شوند. در این اقامتگاه های بوم گردی شما اثری از مدرنیته و رسانه هایی مانند تلویزیون پیدا نخواهید کرد. حتی برخی از خانه ها به حدی از نقاط شهری دور هستند که به اینترنت دسترسی نخواهید داشت. این محدودیت ها برای گردشگران و توریست های خارجی به منزله یک امتیاز است که می توانند به دور از هیاهو و تکنولوژی، چند روزی را استراحت نمایند.

البته به بهانه همخوانی با طبیعت نباید از فراهم نمودن بعضی امکانات و لوازم رفاهی چشم پوشی نمود. در واقع شما به عنوان مدیر در اقامتگاه بوم گردی باید تلاش نمائید که امکانات اولیه مورد نیاز برای گردشگران به شیوه ای مناسب مهیا شود. در چنین حالتی مسافران و توریست ها رضایت کافی از خدمات ارائه شده خواهد داشت. در واقع امکاناتی مانند سرویس های بهداشتی، یخچال های کوچک، وسایل گرمایشی برای فصول سرد و... از جمله مواردی است که برای رفاه حال مسافران لازم می باشد.

در راستای رعایت نظافت و اصول بهداشتی حتما ملافه و رختخواب های تمیز، محلول های ضدعفونی کننده، کاورهای پلاستیکی و کاغذی با قابلیت استفاده برای یک بار، و این قبیل موارد را برای خانه های سنتی و استفاده توریست ها مهیا نمائید. ایرانی ها به مهمان نوازی و خونگرم بودن مشهور هستند، و زمانی که شما اقامتگاه بوم گردی را راه اندازی می کنید یک میزبان هستید، و باید به فکر رفاه حال مهمانان خود باشید.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

نکات مهم برای طراحی سایت های رزرواسیون و اجاره ویلا

 

 

 

 

قبل از شروع و یا در حین طراحی سایت رزرواسیون و اجاره ویلا، بهتر است مجوزهای لازم را از سازمان گردشگری اخذ نمائید. داشتن مجوز، باعث جلب اطمینان و اعتماد کاربران و در نهایت افزایش تعداد مشتریان سایت خواهد شد.

بدون شک زمانی که تصمیم می گیرید به مسافرت یا گردش در منطقه ای خاص بروید، اولین مسئله که ذهن شما را به خود مشغول می کند یافتن مکانی برای اقامت است. امروزه برای سهولت در امر اجاره ویلا و منازل مسکونی برای مسافران، سایت های رزرواسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.


شاید برای شما نیز سوال باشد که دلیل راه اندازی سایت اجاره ویلا توسط آژانس های مسافرتی چیست؟ برای پاسخ به این پرسش می توان موارد زیر را نام برد:
 
• هزینه های بالای تورهای مسافرتی و مشکلات خاص آنها، سبب شده است افراد خود به فکر تنظیم برنامه های سفر و مهمتر از آن اجاره مکانی برای اقامت باشند.
 
• هزینه بالای هتل ها و کمبود تخت مخصوصا در مسافرت های دست جمعی، دلیلی برای گرایش به سمت اجاره ویلاها، خانه های محلی، کلبه ها و... شده است.
 
• زمانی که افراد قصد مسافرت به مکان های جدید را داشته باشند، اگر از قبل برای یافتن اقامتگاه اقدام نکنند دچار مشکل خواهند شد.
 
• در واقع افراد زمانی به اهمیت سایت های رزرواسیون پی می برند که در ایام شلوغ سال به مکان مورد نظر سفر کرده و برای یافتن ویلا و مکانی برای اقامت با مشکل مواجه شوند.


با توجه به آنچه که تا کنون گفته شد، بهترین کار این است که قبل از شروع سفر، خانه و ویلای مورد نظر در شهر مقصد رزرو شود. برای تحقق بخشیدن به این هدف می توان از سایت های رزرو آنلاین استفاده نمود. در ادامه همراه ما باشید تا با نکات مهم و ویژگی های لازم برای اینگونه سایت ها بیشتر آشنا شویم.

 
ویژگی های طراحی سایت رزرواسیون و اجاره ویلا:

ایجاد حساب کاربری
شخص اجاره دهنده یا به عبارتی میزبان، باید در سایت طراحی شده یک پنل ایجاد نماید. در این پنل کاربری باید عکس های مربوط به اقامتگاه همراه با توضیحات لازم و نرخ اجاره بها قید شود. در حساب ایجاد شده مالک باید تمامی مشخصات از قبیل تعداد اتاق ها، تخت های موجود، تجهیزات و لوازم رفاهی، و... را ذکر نماید. مطلب حائز اهمیت اینکه باید منطقه و نوع ویلا نیز مشخص گردد.
 
طراحی سایت رزرواسیون به صورت بسیار ساده
طراحی سایت اجاره ویلا باید طوری باشد تمامی کاربران بتوانند به سایت مراجعه کرده و به راحتی ویلا و مکان مورد نظرشان را اجاره نمایند. سایت باید در حالت موبایل نیز به راحتی قابل استفاده باشد.
 
دسته بندی مناطق
این پارامتر بسیار مهم است، چون نخستین گام برای هر مسافرت تعیین مقصد است. پس از انتخاب منطقه مورد نظر، ویلاها و خانه های موجود برای اجاره در آن منطقه نمایش داده خواهد شد. این طبقه بندی ها بر اساس شهر و استان انجام می گیرد.

گروه بندی ویلاها و خانه ها
ملک های مورد نظر برای اجاره به مسافران می تواند سوئیت، خانه محلی، ویلاهای دوبلکس یا یک طبقه، آپارتمان، کلبه های جنگلی، ویلاهای رو به دریا، خانه های کوهستانی و... باشد. با توجه به نوع ملک مورد نظر قیمت ها نیز متفاوت می باشد.
 
مشخص نمودن قیمت ها و متراژ ویلاها
یک راهکار مناسب این است که کاربر بتواند خود متراژ و به تبع آن قیمت ویلای مورد نظر را تعیین نماید.
 
پارامتری به نام فیلتر اطلاعات
تمامی موارد بالا را می توان به صورت فیلتر در طراحی سایت رزرواسیون اعمال نمود. در این صورت کاربر با وارد شدن به سایت با سرعت و سهولت می تواند ملک مورد نظرش را پیدا نماید. به عنوان مثال در قسمت فیلتر می توان نوع ویلا، دسته بندی، قیمت ها، تعداد اتاق ها، مکان جغرافیایی و... را اعمال نمود.
 
تعیین مدت زمان اقامت
کاربر پس از وارد شدن به سایت، یکی از پارامترهایی که باید انتخاب نماید مدت زمان اقامت می باشد، تا قیمت کل اجاره نیز مشخص شود.
 
پرداخت اجاره بها
بهای اجاره ویلا را می توان به صورت آنلاین پرداخت نمود. برای واریزی های آنلاین باید درگاه پرداخت برای سایت طراحی گردد. معمولا در طراحی سایت رزرواسیون بعد از ثبت مشخصات کاربر داده های مربوط به او به مالک ارسال می شود و پس از تایید اولیه، مبلغ اجاره بها پرداخت می شود تا رزرو قطعی شود.
 
ثبت نام کاربر
کاربر پس از ورود به سایت باید اطلاعات هویتی خود را وارد نماید، این پارامتر برای ممانعت از کلاهبرداری و مشکلاتی از این قبیل می باشد.
 
درج نظرات
یک پارامتر مهم که باید در طراحی سایت رزرواسیون به آن توجه نمود قابلیت درج نظر توسط کاربر می باشد. این گزینه می تواند کمک بسیاری به کاربران بعدی برای انتخاب ویلای مورد نظر نماید.
 
معرفی مکان های گردشگری
مسئله مهم دیگری که می توان در طراحی سایت اجاره ویلا اعمال نمود معرفی مکان های گردشگری در همان شهر و منطقه است. این گزینه علاوه بر اینکه به مسافران کمک زیادی می کند، آمار بازدید سایت را نیز افزایش می دهد.


مهمترین قوانین برای رسمیت دادن به یک سایت اجاره ویلا
 
طرح ریزی این گونه سایت ها گامی موثر برای گسترش فرهنگ گردشگری می باشد. سایت باید نقاط ناشناخته با طبیعت های بکر و جذاب را به مسافران معرفی کرده و به توسعه کسب و کارهای کوچک محلی در شهرهای توریستی کمک نماید. برای ممانعت از برخی مشکلات مانند کلاهبرداری های احتمالی، مسئولان این سایت ها باید اقدامات لازم را قبلا به کار ببندند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:
 
• وارد نمودن تمامی اطلاعات مربوط به مالکین ویلاها و خانه های اجاره ای
 
• نمایش ویلاها و منازل مسکونی معتبر برای اجاره به کاربرانی که وارد سایت می شوند.
 
• برخی از ویلاها و منازل موجود برای اجاره دارای مجوز و پروانه از سازمان گردشگری هستند، برای نمایش این موارد را در اولویت قرار دهید.
 
• بررسی مدارک کاربر و ممانعت از اجاره دادن این مکان ها به افراد بدون مدارک شناسایی


رعایت نمودن این موارد، راهکاری برای رسمیت بخشیدن به فعالیت های سایت می باشد. همچنین برای طراحی سایت رزرواسیون و اجاره ویلا بهتر است مجوزهای لازم را از سازمان گردشگری اخذ نمائید. داشتن مجوز، باعث جلب اطمینان و اعتماد کاربران و در نهایت افزایش تعداد مشتریان سایت خواهد شد.
 
اگر به این موضوع علاقمند هستید، مقالات بخش راهنمای اجاره ویلا نیز میتواند برای شما مفید باشد.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

بهترین مناطق ایران برای اجاره ویلا کجاها هستند؟

 

 

 

 

در صورتی که می خواهید از هزینه های اجاره اقامتگاه و ویلا در بهترین مناطق ایران مطلع شوید، بهتر است با سایت ها و آژانس های مسافرتی که در این زمینه فعالیت می کنند تماس بگیرید و در خصوص قیمت با آن ها صحبت کنید.

همیشه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز یا ایام تابستان، آمار مسافرت نیز بالا می رود. به دنبال همین موضوع، بازار اجاره ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان و... نیز داغ می شود. همه مسافران به دنبال بهترین مکان و منطقه برای گذراندن تعطیلات می گردند، اما آیا می دانید بهترین مناطق برای اجاره ویلاها کجا هستند؟ پاسخ سوال خود را می توانید در ادامه ی مطلب مطالعه کنید.


بهترین مناطق برای اجاره ویلاها

سوالی که برای بسیاری از گردشگران به وجود آمده، این است که بهترین مناطق برای اجاره ویلا کدام ها هستند؟ حقیقت این است که پاسخ این سوال بستگی زیادی به سلیه افراد و هدف آنها از سفر دارد. چرا که هرجای کشور ما زیبایی ها و جاذبه های خاص خود را داشته و اقامتگاه هایی در اطراف هر یک از آن ها ساخته شده اند. اگر علاقه شما به بازدید از آثار باستانی باشد و یا هدف سفرتان دوری از هیاهو باشد، انتخاب های موجود متفاوت خواهند بود.

با این حال محبوب ترین مکان های گردشگری ایران که ویلاها یا مکان های اجاره ای بیشتری در اطراف خود دارند را نام می بریم:

• جزیره زیبای قشم که در تنگه هرمز در جنوب کشور قرار دارد.

• آبشار لاتون که در 15 کیلومتری آستارا، شهر لوندیل واقع شده است.

• تله کابین لاهیجان که در شهر لاهیجان، در استان گیلان است.

• شهر سوخته که در 55 کیلومتری شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان است.

• آبشار مارگون در دره های غرب شهرستان سپیدان واقع است.

• کاخ هشت بهشت که جزو جاذبه های گردشگری اصفهان است.

• میدان نقش جهان که باز هم در اصفهان قرار دارد.

• خلیج نایبند که از جاذبه های گردشگری بوشهر می باشد.

• دریاچه زریوار که در استان کردستان واقع است.

• از جاذبه های گردشگری کرمانشاه هم می توان به طاق بستان اشاره کرد.

مواردی که ذکر شد تنها نمونه هایی از آثار گردشگری و تفریحی شهرهای ایران بود، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، ما را در مقالات ایران گردی همراهی کنید.


یک ویلای خوب از چه ویژگی هایی باید برخوردار باشد؟

زمانی که شما می خواهید در بهترین مناطق ایران برای اجاره ویلا یا مکان های اجاره ای اقدام کنید، احتمال این که هزینه ی بیشتری بپردازید زیاد است، چون آن منطقه حتما مسافران زیادی هم دارد. پس باید به یکسری نکات دقت کنید تا در قبال هزینه ای که می پردازید متضرر نشده و برابر آن، خدمات دریافت کنید.

از جمله ویژگی هایی که یک ویلای خوب باید داشته باشد به شرح زیر است:
 
• بدون شک زمانی که نام ویلا را می شنوید به یاد شمال می افتید، اما در سایر شهرها نیز ویلاهای زیادی در اطراف مناطق گردشگری ساخته می شود. یک ویلای خوب باید قبل از هر چیز، موقعیت و دسترسی مناسبی نسبت به مکان های گردشگری داشته باشد.
 
• ممکن است در نزدیکی یک مکان گردشگری ویلاهای متعددی وجود داشته باشد، اما ویلایی خوب است که منظره و دید خوبی نیز داشته باشد تا کمی هم که شده از فضای آپارتمان نشینی و شهرنشینی شما را دور کند.
 
• در اطراف ویلا باید طبیعت مناسبی وجود داشته باشد تا هر زمان که می خواهید به پیاده روی بروید، به هر حال قرار نیست فقط در ویلا بمانید و از پشت پنجره به بیرون نگاه کنید.
 
• بهتر است ویلایی که برای اجاره انتخاب می کنید از امکاناتی همچون حیاط دربست و آلاچیق نیز برخوردار باشد.
 
• فضای داخلی ویلا نیز بسیار اهمیت دارد، از این نظر که به تعداد کافی اتاق خواب و سرویس بهداشتی داشته باشد.
 
• شما قرار است برای مدت زمانی به بهترین شکل خوش گذرانی کنید، پس باید بهترین ویلا را اجاره کنید! از دیگر ویژگی های یک ویلای خوب می توان به داشتن تراس اشاره کرد که مناسب برای تماشای مناظر، یا حتی درست کردن غذاهای کبابی است.


قیمت اجاره ویلا در بهترین مناطق ایران چقدر است؟

یکی از موضوعاتی که همیشه کاربران در خصوص آن سوال دارند بحث قیمت است. از آن جایی که نوسان قیمت در اجاره ویلاها بستگی به فصول مختلف و تعداد مسافر دارد، در نتیجه نمی توان قیمت دقیق را مشخص نمود. در مناطق خوب گردشگری ایران، میتوان ویلاهایی با هزینه 300 هزار تومان الی 15 میلیون تومان برای هر شب پیدا کرد!

هزینه اجاره هر ویلا به موارد متعددی بستگی دارد که برخی از آن ها بدین شرح می باشند:
 
• متراژ ویلا
همانطور که خانه های بزرگ تر قیمت بالاتری دارند، برای اجاره ویلا نیز دقیقا چنین چیزی صدق می کند، یعنی هر چقدر که ویلا بزرگ تر باشد احتمال این که هزینه ی بیشتری از شما دریافت شود نیز بیشتر است.
 
• موقعیت مکانی و جغرافیایی ویلا
ویلاهایی که در نزدیکی مکان های تفریحی و گردشگری ساخته می شوند، اجاره ی بیشتری برای آن ها در نظر گرفته می شود. مخصوصا ویلاهای نزدیک به ساحل دریا.
 
• امکانات موجود در ویلا
بدون شک هر چه که امکانات در یک ویلا بیشتر باشد اجاره ی آن نیز بیشتر خواهد شد، به طور مثال ویلایی که استخر، آلاچیق، حیاط مشجر، اتاق های مستر، پارکینگ اختصاصی، و... دارد گران تر است.


در صورتی که می خواهید از هزینه های دقیق اجاره اقامتگاه و ویلا در بهترین مناطق ایران مطلع شوید، بهتر است با یک سایت رزرواسیون و یا آژانس های مسافرتی که در این زمینه فعالیت می کنند تماس بگیرید و در خصوص قیمت با آن ها صحبت کنید.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

بیشترین ویلاهای اجاره ای ایران در کدام مناطق واقع هستند؟

 

 

 

 

شهر رامسر، بزرگترین تله کابین کشور را دارد که شروع آن از دریای خزر بوده و به ارتفاعات جنگل ختم می شود. همین امر سبب شده که در لیست مناطقی با بیشترین ویلاهای اجاره ای ایران قرار بگیرد.

به جرات می توان گفت که ایران جزو بهترین کشورها به لحاظ آب و هوا و طبیعت گردی است، اما در این میان برخی از مناطق به سبب وجود شرایط جوی خاص مثل شمال کشور بیشترین بازدید کننده را دارند، بر همین اساس ویلاهای بیشتری نیز در این مناطق ساخته شده و اجاره داده می شوند، در ادامه هر چه باید درباره بیشترین ویلاهای اجاره ای در مناطق مختلف ایران بدانید را به شما خواهیم گفت. بیشترین ویلاهای اجاره ای ایران در مناطقی قرار دارند که تعداد مکان های تفریحی و در نتیجه تعداد گردشگر آنها بالاتر است. از جمله این مناطق می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
مشهد
شهر مشهد به سبب وجود حرم مطهر امام رضا علیه السلام اولین شهر گردشگر پذیر ایران به شمار می رود. بر اساس آمار به دست آمده سالانه چیزی بیش از 5 میلیون نفر خارجی و 30 میلیون نفر ایرانی به این شهر سفر می کنند. البته تنها جنبه مذهبی آن نیست که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند، بلکه عناصر دیگری همچون مناطق تفریحی و پارک های آبی نیز در این زمینه تاثیر گذارند. با توجه به این آمار می توان تعداد بالای ویلاها و مکان های اجاره ای را تشخیص داد.
 
گیلان و مازندران
بدون شک از دیگر مکان های تفریحی که بیشترین تعداد ویلاهای اجاره ای را دارد، گیلان و مازندران هستند. این استان ها به دلیل آب و هوای معتدلی که دارند همواره به خصوص در 6 ماهه اول سال میزبان گردشگران زیادی هستند. جنگل های انبوه، دریا، غذاهای بسیار مطبوع و خوش طعم، از جمله مواردی هستند که موجب جذب گردشگران می شوند.
 
اصفهان
اصفهان بیشترین تعداد آثار تاریخی را در ایران دارد، جالب است بدانید در این شهر بیش از 6 هزار آثار تاریخی وجود دارد که قدمت آن ها به سالیان دور می رسد. زاینده رود، سی و سه پل، نقش جهان، عالی قاپو، و... از جمله معروف ترین دیدنی های اصفهان به شمار می آیند.

رامسر
وجود غارها، آبشارها، چشمه های آب گرم و سرد، و جنگل های زیبا باعث شده رامسر لقب عروس شهرهای ایران را به خود اختصاص دهد. پیشنهاد می کنیم اگر به این شهر سفر کردید حتما از تله کابین آن نیز استفاده کنید، چرا که تمام زیبایی آن را می توانید از این زاویه ببینید. رامسر بزرگترین تله کابین کشور را دارد که شروع آن از دریای خزر بوده و به ارتفاعات جنگل ختم می شود .همین امر سبب شده که در لیست مناطقی با بیشترین ویلاهای اجاره ای ایران قرار بگیرد.
 
ایلام
استان ایلام در غرب کشور و در بین رشته کوه های کبیر کوه و زاگرس قرار گرفته است. این استان به سبب آب و هوای بسیار خوبی که دارد، هر ساله میزبان افراد زیادی است که به آن سفر می کنند. مناطق سرسبز و جاذبه های توریستی باعث شده ایلام جزو استان هایی باشد که اقامتگاه های اجاره ای زیادی دارد.
 
کردستان
این استان که در غرب کشور قرار دارد از سمت شمال با آذربایجان غربی و زنجان همسایگی داشته، و از جنوب به استان کرمانشاه، از شرق به همدان و زنجان، و از غرب به کشور عرق محدود می شود،. فرهنگ بی نظیر، پوشش محلی بسیار زیبا، آثار تاریخی، و از همه جذاب تر پل معلق آبیدر، از دلایل جذب گردشگر به استان کردستان به شمار می آیند.

آذربایجان شرقی
تبریز که در استان آذربایجان شرقی قرار دارد، به شهر اولین ها لقب گرفته است دلیل آن هم ویژگی های بسیار خوبی از جمله پاکیزه ترین شهر، شهر بدون گدا، امن ترین شهر ایران، و شهر روگذرها و زیر گذرها میباشد. تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی، جاذبه های بسیار متنوعی نیز داشته و سالانه توریست های زیادی را به خود جذب می کنند.
 
شیراز
شهر شیراز به دلیل جاذبه های باستانی و طبیعی به صورت همزمان، از جمله شهرهایی به شمار می رود که تعداد زیادی اقامتگاه و ویلاهای اجاره ای دارد. به جرات می توان گفت که شیراز جزو زیباترین شهرهای ایران است. وجود انبوه باغ ها به خصوص در فصل بهار می تواند عکس ها و خاطرات به یاد ماندنی را برای هر مسافری رقم بزند. باغ ارم، باغ عفیف کاشان، باغ جهان نما و... از جمله معروف ترین باغ های شیراز به شمار می آیند.

کیش
جزیره گرمسیری کیش که در جنوب ایران و در آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارد، مکان بسیار خوبی برای انواع تفریحات آبی به شمار می آید. به همین دلیل است که هر ساله به خصوص در ماه های سرد بیشترین میزان گردشگر را دارد. زیرا آب و هواب کیش در فصول سرد سال بسیار مطبوع است. ویلاهای اجاره ای در کیش زیاد نیستند، ولی تعداد هتل ها در آن بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است که موارد ذکر شده تنها بخش بسیار کوچکی از شهرهای زیبای ایران بود که جاذبه های گردشگری دارند. توصیه می کنیم اگر قصد دارید به هر یک از شهرهایی که معرفی کردیم سفر کنید، ابتدا در خصوص آن کمی تحقیق کرده سپس برای اجاره ویلا یا مکان های اجاره ای از طریق سایت های رزرواسیون و یا آژانس های مسافرتی اقدام کنید. زیرا مطمئن ترین روش برای اجاره اقامتگاه به شمار می آیند.

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

درآمد اجاره ویلا چقدر است؟

 

 

 

 

سپردن امور بازاریابی اجاره ویلا به سایت های گردشگری، و دسترسی سریع و آسان به ویلا برای اجاره آنلاین آنها، از عواملی است که در افزایش درآمد اجاره ویلا تاثیر فراوانی دارد. اگر شما می خواهید در این روش نوین اجاره آنلاین ویلا درآمد بیشتری را بدست آورید، باید تمام تلاش خود را برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان از امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده در ویلای خود به کار ببرید.

درآمد اجاره ویلا و کسب درآمد از آن می تواند منبع درآمد بسیار خوبی در صنعت گردشگردی در ایران باشد. ویلاها را می توان به دو روش سنتی و روش اینترنتی در ایران به صورت روزانه و یا مدت دار اجاره داد. روش سنتی روش قدیمی است که در آن میزان درآمد محدود به زمان و تعداد بازدیدکنندگان می شود و علاوه بر آن برای این که بتوانید از این راه درآمد بالاتری داشته باشید، باید ملک را به مشاوران املاک بیشتری بسپارید که خود این امر هزینه های مازادی را بر صاحب ملک تحمیل می کند. خوشبختانه وب سایت های گردشگردی و سایت های اجاره ویلا روش های بهتری را برای کسب درآمد اجاره ویلا در اختیار صاحبان ویلاهای اجاره ای قرار داده اند که از مزیت های بیشماری نسبت به روش های قدیمی برخوردارند. در این مقاله قصد داریم عواملی که بر کسب درآمد از اجاره ویلاها موثر هستند را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

چه عواملی در افزایش درآمد اجاره ویلاها تاثیر می گذارند؟
همانگونه که در بالا اشاره شد، در روش جدید اجاره ویلاها و دیگر اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری از طریق وب سایت های گردشگری و سایت های اجاره ویلا انجام می شود. در این روش صاحبان ویلاها و دیگر اقامتگاه های اجاره ای با ثبت نام ملک خود در سایت اجاره ویلا، به راحتی می توانند درآمد بالایی از طریق اجاره ویلای خود بدست بیاورند. مهمترین عاملی که در افزایش درآمد از طریق اجاره ویلاها تاثیر می گذارد، استفاده از اجاره دادن ویلاها به شیوه آنلاین است.

از آنجا که ویلاها نسبت به سوییت، هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بوم گردی که اغلب خانه های سنتی و محلی هستند، امکانات بیشتری دارند و در شمار اقامتگاه های لوکس قرار میگیرند، بدیهی است که میزان اجاره آن ها نیز بیشتر از سایر اقامتگاه های گردشگری است. در نتیجه ویلاهایی که دارای متراژ بالاتر، و امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بیشتری هستند، میزان اجاره آن ها بالاتر است. پس وجود امکانات رفاهی بیشتر در ویلاها یکی از عوامل موثر در افزایش درآمد اجاره ویلا هستند. تا جایی که ویلاهای معمولی درآمدی حدود 50 میلیون تومان در سال، و ویلاهای لوکس و حرفه ای تا 500 میلیون تومان در سال درآمد دارند.

برای بسیاری از گردشگران، منطقه ای که ویلا در آن قرار دارد، بسیار مهم است. در واقع انتخاب محل ویلا به هدف مسافران از سفر بستگی دارد. ویلاهای ساحلی، ویلاهای جنگلی و ویلاهایی که در نزدیکی مناطق تاریخی قرار دارند، توسط گردشگرانی انتخاب می شوند که هدف های متفاوتی از سفر و گردش دارند. میزان دسترسی ویلاها به امکانات رفاهی و اجتماعی نیز یکی دیگر از نکاتی است که به محل قرارگیری ویلاها بستگی دارد. هر چقدر منطقه ای که ویلاها در آن قرار دارند دسترسی بهتر و امنیت بیشتری داشته باشند، احتمال انتخاب آنها توسط گردشگران بیشتر می شود. پس موقعیت جغرافیایی ویلاها و دسترسی آن ها به خدمات رفاهی یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش درآمد اجاره ویلاها به شمار می آیند.


وب سایت های رزرواسیون چه نقشی در درآمد اجاره ویلا دارند؟
نکته مهمی که هم برای صاحبان ویلاها و هم برای گردشگران در اجاره ویلاها وجود دارد، اعتبار سایت هایی است که برای اجاره دان ویلا از آن ها استفاده می شوند. سایت های معتبر که در زمینه اجاره ویلا فعالیت دارند، باید دارای تعداد قابل توجهی از ویلاها با امکانات خوب و در تمام نقاط گردشگری مهم و پر بازدید باشند. همچنین مشخصات کامل ویلاها از جمله موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی، متراژ، تجهیزات و سیستم امنیتی، نحوه اجاره دادن، میزان اجاره، قانون های اجاره و شرایط خاص ملک باید در سایت های اجاره ویلا برای آگاهی کامل مسافران وجود داشته باشد تا بتوانند راحت تر و بهتر ویلای مورد نظر خود را اجاره کنند.

اعتبار سایت گردشگری و دسترسی سریع و آسان به ویلاها برای اجاره آنلاین آن ها، از عواملی است که در افزایش درآمد اجاره ویلا تاثیر فراوانی دارد. اگر شما می خواهید در این روش نوین اجاره آنلاین ویلا درآمد بیشتری را بدست آورید، باید تمام تلاش خود را برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان از امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده در ویلاها به کار ببرید. تنها از این طریق است که می توانید تعداد مشتریان دائمی خود را افزایش دهید و در نتیجه درآمد بیشتری را از اجاره ویلاها بدست آورید. استفاده از روش های خلاقانه در ارائه خدمات به مشتریان را فراموش نکنید.


آیا اجاره آنلاین ویلاها به تنهایی در افزایش درآمد از طریق اجاره آن ها موثر است؟
در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که میزان رضایت مسافران و گردشگران از اجاره ویلاها مهمترین عامل در افزایش درآمد از طریق اجاره ویلاها هستند و مجموعه ی تمام عواملی که در بالا به آن ها اشاره کردیم می توانند در بالا بردن رضایت گردشگران تاثیر بگذارند. البته در کنار تمام این عوامل، میزان مناسب اجاره بها برای ویلاها تاثیر زیادی در ترغیب گردشگران و مسافران برای اجاره ویلاها دارد. زیرا هرچقدر که یک ویلا دارای امکانات رفاهی خوب و در منطقه ای عالی هم قرار داشته باشد ولی هزینه اجاره آن بیشتر از حد متعارف باشد، احتمال انتخاب آن توسط مسافران کمتر می شود.

برای اینکه بتوانید درآمد اجاره ویلا را تا حد قابل توجهی بالا ببرید، باید نرخ اجاره بهای آن را تا حد امکان مناسب تعیین کنید و از این طریق تعداد مسافرانی را که مایل به اقامت در ویلا هستند افزایش دهید. وجود نرخ های مناسب برای اجاره بها این امکان را برای گردشگران بیشتری فراهم می کند تا با توان های مالی مختلف بتوانند به اجاره ویلاها اقدام کنند. قیمت مناسب، ویلای شما را در دسترس تعداد بیشتری از مسافران و گردشگران قرار می دهد و این یکی از بهترین راهکارهای بالا بردن تعداد مشتری برای اجاره ویلا است.

موقعیت جغرافیایی مناسب، امنیت ویلا، برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، استفاده از سایت های معتبر اجاره ویلا، همراه با قیمت مناسب، احتمال انتخاب ویلا را توسط گردشگران بیشتر کرده و با بالا بردن میزان رضایت آن ها، علاوه بر بدست آوردن تعداد مشتریان دائمی، درآمد بیشتری را برای صاحبان ویلاها ایجاد می کند. تلاش برای جلب اعتماد مشتری و ارائه خدمات بیشتر با قیمت مناسب، اصل اول کسب و کارها از جمله کسب و کار اجاره ویلا به شمار می آید.


آیا شما هم ویلا یا اقامتگاهی برای اجاره به مسافران دارید؟ همین امروز میزبان شوید!

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

راهنمای اجاره ویلاهای ارزان قیمت

 

 

 

 

اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید، اقامت در یک ویلای شیک و ارزان قیمت می تواند بسیار لذت بخش باشد، البته این امر می تواند هزینه های متفاوتی را برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید برای اجاره ویلاهای ارزان قیمت، گزینه های دیگر را امتحان کنید.
در شهرهای شمالی، جنوبی و یا آنهایی که جاذبه های گردشگری زیادی دارند، ویلاهای زیادی ساخته شده است که شاید همه ی آن ها قیمت منصفانه ای برای اجاره نداشته باشند. هر چقدر به تعطیلات تابستان یا عید نوروز نزدیک تر شویم، قیمت اجاره ویلاها نیز افزایش می یابد. اکثر مسافران به دنبال اجاره یک ویلای ارزان با امکانات معقول هستند، اما گاهی فریب واسطه ها را می خورند و ویلایی را اجاره میکنند که ارزش آن کمتر از پولی است که پرداخت کرده اند. اگر دوست دارید هنگام اجاره ویلای ارزان قیمت با مشکلی مواجه نشوید پس ادامه ی مطالب را از دست ندهید.

هر آن چه باید درباره اجاره ویلاهای ارزان قیمت شمال بدانید
درست است که ویلاهای ارزان قیمت از امکانات کمتری برخوردارند، اما این بدان معنا نیست که زیر حد نرمال باشند. پولی که قرار است برای اجاره آن پرداخت شود باید متناسب با ویلا باشد، از جمله مواردی که باید در انتخاب ویلای ارزان قیمت به آن توجه کرد شامل موارد زیر است:

انتخاب محله مناسب
همانطور که در شهرها هزینه اجاره خانه در هر منطقه با دیگری متفاوت است، پس اجاره ای که باید برای ویلا پرداخت کنید نیز با توجه به منطقه آن متفاوت خواهد بود. توصیه می شود پیش از هر کار، ابتدا یک محله مناسب و سازگار با هزینه ای که قصد دارید بپردازید را انتخاب کنید. به طور مثال اجاره ویلاهای ساحلی از ویلاهای جنگلی بیشتر است.

تهیه لیست
بهتر است لیستی از مکان هایی که می خواهید در آنجا ویلا اجاره کنید را تهیه کرده و سپس گزینه های مد نظر خود را نیز به آن اضافه کنید. به طور مثال ویلای ساحلی و جنگلی را در لیست خود یادداشت می کنید، حالا باید انتظارات خود را از یک ویلا را بنویسید که می تواند شامل هزینه ی پرداختی، انواع امکانات و... باشد. با این کار شما بهتر می توانید یک ویلای ارزان متناسب با انتظارات یا نزدیک به آن ها انتخاب کنید.

کمک گرفتن از سایت های رزرو ویلا
کمک گرفتن از یک سایت رزرو ویلا، از دیگر مواردی است که میتوان در جستجوی اجاره ویلاهای ارزان قیمت به آن پرداخت. چرا که این سایت ها دارای هزاران مورد ویلای اجاره ای هستند و اطلاعات و عکس های ویلاها را در اختیار شما قرار میدهند، از این رو بهتر می توانند شما را به چیزی که می خواهید برسانند. در این سایت ها شما میتوانید ویلاهای منطقه مورد نظر خود را بر اساس قیمت مرتب سازی کنید، و ارزان ترین آنها را مشاهده و به صورت آنلاین رزرو کنید.

استفاده از آگهی های تبلیغی آنلاین
اگر بتوانید سری هم به آگهی های تبلیعاتی که در بستر اینترنت موجود است بزنید، به موارد خوبی با قیمت مناسب برخورد خواهید کرد. مزیتی که این روش دارد این است که بدون محدودیت زمانی می توان تعداد بیشتری از ویلاهای ارزان قیمت را مشاهده کرد و از شرایط آن ها مطلع شد.
 
چه عواملی بر قیمت ویلای اجاره ای تاثیر دارد؟
عناصر مختلفی وجود دارد که می تواند بر قیمت تمام شده ویلای اجاره ای تاثیر داشته باشد، از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاریخ سفر
منظور از تاریخ سفر، در واقع تاریخ شروع و پایان اقامت شما در ویلای مورد نظر است. به طور مثال قیمت ویلا در آخر هفته بیشتر از روزهای دیگر است. علاوه بر آن، شش ماه اول سال به دلیل این که تعطیلات نوروزی و تابستانی را شامل میشود، قیمت ویلاهای اجاره ای بیشتر است. با این توصیف اگر می خواهید ویلای ارزانی اجاره کنید بهتر است در زمان های ذکر شده از سفر بپرهیزید.

تعداد مسافران
هر ویلا با یک سری امکانات خاص متناسب با تعداد مشخصی از مسافران اجاره داده می شود، که امکانات آن را تا حد کمی می توان افزایش داد (مثلا امکاناتی مثل رختخواب اضافی)، در صورتی که ویلای ارزانی اجاره کنید اما متناسب با جمعیت شما نباشد، سختی هایی را متحمل خواهید شد.

مدت زمان اقامت
معمولا اجاره ی ویلاها به صورت روزانه محاسبه می شود، از این رو هر چه روزهای بیشتری را در ویلا سپری کنید باید هزینه ی بیشتری نیز بپردازید، اما برخی از صاحبان ویلاها برای این که سود بیشتری داشته باشند، به مسافران می گویند که اگر برای مدت زمان بیشتری در ویلا بمانید به شما تخفیف بیشتری خواهیم داد، در واقع آن ها با این کار سود بیشتری خواهند کرد.

موقعیت جغرافیایی ویلا
موقعیت جغرافیایی ویلا یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت ویلا است، به طور مثال هر چه ویلا به ساحل نزدیک تر باشد هزینه ی بیشتری به همراه دارد.

امکانات ویلا
قطعا هرچه ویلا با امکانات بیشتری باشد، هزینه اجاره آن بالاتر خواهد رفت. اگر وسایل مورد نیاز را با خود داشته باشید، شاید یک ویلا با امکانات حداقلی نیز برای شما مناسب باشد.

متراژ ساختمان و زمین
اگر به دنبال اجاره یک ویلای ارزان برای یک سفر اقتصادی هستید، سعی کنید اقامتگاه های کوچک را اجاره کنید. به این فکر کنید که آیا واقعا به ویلایی با چند اتاق خواب نیازی دارید؟ در حالی که یک سوییت 30 متری هم ممکن است برای شما کافی باشد.


این صفحه نیز میتواند برای شما مفید باشد: لیست ویلاهای ارزان قیمت در شمال کشور

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی
  • ۰
  • ۰

انواع روش های اجاره ویلا در ایران

 

 

 

 

در روش اجاره ویلا از طریق وب سایت، شما در هر لحظه و در هر مکانی که باشید می توانید ویلای مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنید، بدون این که نیازی به حضور در محل داشته باشید.
آگاهی از روش های اجاره ویلا در ایران یکی از مهمترین نکاتی است که پیش از سفر باید در مورد آن اطلاعات لازم را بدست آورید. اصولا سفری که با برنامه ریزی انجام شود بسیار راحت تر و بدون مشکل خواهد بود. خوشبختانه با پیشرفت ابزارهای ارتباطی و کاربرد فراوان آن ها در تمام جوانب زندگی، این امکان برای گردشگران فراهم شده است تا بتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را از راه دور و در کمترین زمان رزرو کنند. در کمتر از یک دهه گذشته مسافران و گردشگران برای اجاره ویلا و یا اقامتگاه ها در سفرهای تفریحی و یا کاری باید در شهر مقصد به جستجوی اقامتگاه مورد نظر می پرداختند که علاوه بر هدر رفتن زمان، مشکلات دیگری را نیز به دنبال داشت.
اما اکنون وب سایت های اینترنتی که در صنعت گردشگری فعالیت می کنند امکان جستجو برای یافتن اقامتگاه ها و اجاره آنها را برای گردشگران و مسافران از نقاط دور و نزدیک فراهم کرده اند. یکی از بهترین روش های اجاره ویلا، وب سایت های گردشگری معتبر هستند که با مراجعه به آنها می توانید درباره تمام ویلاها و اقامتگاه هایی که امکان اجاره و اقامت در آن ها وجود دارد، اطلاعات لازم را بدست آورید.

 
چند روش برای اجاره ویلا در ایران وجود دارد؟
به طور کلی دو روش متداول برای اجاره اقامتگاه یا ویلا در ایران وجود دارد. روش اول همان روش معمول و قدیمی است که در مقصد به هتل ها یا مسافرخانه ها حضوری مراجعه کنید. یا اگر شهر مقصد از شهرهای ساحلی و خوش و آب وهوای شمالی است، به دنبال ویلاها برای اجاره کردن آنها به صورت حضوری بگردید. این روش اجاره ویلا ممکن است دردسرهای متعددی را برای شما به وجود بیاورد که مهمترین آنها هدر رفتن زمان است. چون جستجو برای یافتن ویلای مورد نظر که متناسب با سلیقه و بودجه شما باشد، قطعا کاری وقت گیر است.
از سوی دیگر به دلیل آشنا نبودن با نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری در شهر مقصد، احتمال این وجود دارد که نتوانید اقامتگاه یا ویلایی را در مکان مناسب اجاره کنید. یا حتی امکان دارد با برخی از افراد سودجو و دلال مواجه شوید که علاوه بر از دست دان زمان، با اجاره ویلاهای با قیمت بالاتر از قیمت های متعارف، متحمل ضررهای مادی نیز بشوید. بنابراین بهتر است به جای مواجه با این دردسرها و مشکلات، از روش های مطمئن تری برای یافتن اقامتگاه و اجاره ویلا بهره بگیرید.

وب سایت های رزرواسیون و اجاره آنلاین (مثل سایت بوم گردی) آسان ترین و بهترین روش اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران هستند، که با اطمینان کامل می توانید از طریق آنها ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید. البته ذکر این نکته در اینجا ضروری است که حتما باید از طریق وب سایت های معتبر برای اجاره و رزرو اقامتگاه یا ویلاها اقدام کنید، زیرا ممکن است با سایت هایی مواجه شوید که مجوزهای قانونی لازم را نداشته باشند. در وب سایت های گردشگری تمام اطلاعات لازم برای سفر به مقصد مورد نظر می توانید مشاهده کنید. این اطلاعات شامل معرفی جاذبه های گردشگری شهرهای توریستی ایران، معرفی ویلاها و اقامتگاه هایی که امکان اجاره آن ها وجود دارد، دسته بندی ویلاها بر اساس امکانات و قیمت اجاره آن ها، و قوانین اجاره ویلاها و اقامتگاه ها می شوند. توجه داشته باشید که برای اجاره ویلا در وب سایت ها، فقط از طریق درگاه سایت هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، اقدام کنید.
برای این که بتوانید بهترین انتخاب را در اجاره ویلا از طریق وب سایت های اینترنتی داشته باشید، ابتدا باید از معتبر بودن وب سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید. اگر سفر شما برای زمان تعطیلات عید نوروز است، برای اجاره ویلا بهتر است حداقل یک یا دو ماه قبل اقدام کنید.

مزایای اجاره ویلا از طریق سایت
اصلی ترین مزیت اجاره ویلا از طریق وب سایت های گردشگری، جلوگیری از اتلاف وقت است. در روش اجاره ویلا از طریق وب سایت شما در هر لحظه و در هر مکانی که باشید می توانید ویلای مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنید، بدون این که نیازی به حضور در محل داشته باشید. این ویژگی بسیاری از مشکلات روش های قدیمی اجاره ویلا و اقامتگاه ها را از میان برداشته است.

دومین مزیت اجاره ویلا از طریق وب سایت های گردشگری این است انتخاب های متنوع و بیشتری را در اختیار خواهید داشت، و میتوانید هزینه ها را محاسبه کنید. وب سایت ها اطلاعات کاملی را از ویلاها یا اقامتگاه هایی که برای اجاره در دسترس قرار دارند به کاربران خود ارائه می دهند. با استفاده از این اطلاعات، به راحتی می توانید گزینه هایی را که با بودجه شما مطابقت دارند انتخاب کنید. بسیاری از وب سایت های معتبر برای این که بتوانند خدمات بیشتری را به مشتریان خود ارائه بدهند، اطلاعات لازم درباره ویلا را بر اساس مکان، قیمت، امکانات رفاهی، نوع اقامتگاه، محیط، مناطق گردشگری اطراف، و... دسته بندی می کنند تا شما بتوانید با توجه به مقصد و توان مالی، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دسترسی به خدمات وب سایت های گردشگردی بدون محدودیت به مکان یا زمان، از دیگر مزیت های روش های اجاره آنلاین است که در روش های قدیمی چنین امکانی وجود ندارد. حذف واسطه ها و استفاده از کد های تخفیفی و عدم حضور در آژانس های مسافرتی و یا مشاوران املاک که عملا هزینه رفت و آمد را به صفر می رسانند، همگی از جمله عواملی هستند که در کاهش هزینه های اجاره بها در روش های اجاره ویلا از طریق وب سایت های گردشگری موثر هستند. پس کاهش هزینه های جانبی نیز یکی دیگر از مزیت های عالی اجاره ویلا در روش های آنلاین به شمار می آیند.

اگر برای اجاره ویلا از وب سایت های معتبر گردشگری استفاده کنید، می توانید با اطمینان کامل نسبت به اجاره ویلای مورد نظر خود اقدام کنید. دسترسی به اطلاعات مورد نیاز از طریق وب سایت های معتبر علاوه بر این که به شما گزینه های بیشتری برای انتخاب می دهد، می تواند در برنامه ریزی بهتر و دقیق تر برای یک سفر مطمئن، بدون دردسر و لذت بخش کمک کند.


مقالات مرتبط:

مقایسه امکانات ویلاها در نقاط مختلف ایران

معرفی شهرهای معروف شمال برای اجاره ویلا

بررسی معروف ترین مناطق گردشگری ایران برای اجاره ویلا

مقایسه و بررسی ویلاهای اجاره ای اطراف تهران

بررسی انواع جاذبه ها و مناطق گردشگری اطراف ویلاها

بررسی و مقایسه انواع ویلا از نظر نوع محیط

بررسی و مقایسه انواع ویلا از نظر نوع اقامتگاه

منبع: سایت بوم گردی

  • بوم گردی بوم گردی